Omlet z warzywami

Zdrowe śniadanko, w którym przemyciłam porcje warzyw, tak aby wszystko pysznie smakowało! I tak się stało! Koniecznie spróbujcie omleta z brokułem, połączenie Was zaskoczy!


Składniki (1 porcja):

  • 2 jajka
  • łyżeczka oleju rzepakowego
  • 5 różyczek ugotowanego wcześniej brokułu na parze (RADA: możecie ugotować więcej brokułu np. dzień wcześniej, przyda się do obiadu lub sałatki)
  • kawałek papryki czerwonej
  • połowa czerwonej cebuli
  • Sól i świeżo zmielony pieprz
  1. Rozgrzewamy na patelni olej.
  2. Smażymy na nim cebule, aż będzie szklista.
  3. W kubku mieszamy dwa jajka aż do idealnego połączenia i wlewamy na patelnie.
  4. Dodajemy pokrojonego brokuła i paprykę.
  5. Solimy i pieprzymy.
  6. Ścięty omlet przekładamy na talerz (nie trzeba go obracać w trakcie smażenia, można po prostu przykryć patelnie pokrywką)

Lubicie jajka na śniadanie? A omlety? Na słodko, czy na słono?


 

 

Dodaj komentarz